czwartek, 30 lipca 2015

♥Niemieckie msp♥

Guten Tag! 
Dzisiaj zwiedzimy niemiecki serwer. Trochę się uczyłam niemieckiego, więc mam nadzieję, że nie będzie tragedii ze zorientowaniem się tam.
Tworzymy movie star, moja wygląda tak:
Nie zwracajcie uwagi na nazwę użytkownika..Brałam byle jaką :')
Tak, moja moviestar jest cała fioletowa.Wspominałam, że uwielbiam fioletowy? :')
Domyślam się, że nie wygląda ona najlepiej, ale przecież każda osoba tak zaczyna.
Po założeniu konta idziemy przez czerwony dywan, wita nas Pixi Star. Wszystko wygląda jak na naszym polskim MSP.
Jest jednak różnica kiedy przejdziemy przez to wszystko..
Potem wyskakuje okienko z "wyszukiwarką szkoły" (lel, nie wiem jak to inaczej ująć)
Będę wam próbowała to tłumaczyć, chociaż myślę, że jest to łatwe do odgadnięcia :)
Proszą nas o nazwę szkoły i inne dane, które ułatwią nam znalezienie przyjaciół uczących się w tej samej szkole :)

Po wpisaniu wszystkich danych wyświetla nam się lista znajomych, którzy też wpisali tą szkołę przy logowaniu. Ja to oczywiście pominę, bo nie wiem co niby mogłabym wpisać ;)
Jeśli pominiemy ten krok zawsze możemy do niego wrócić klikając w ikonkę "przyjaciele" pojawiają nam się zakładki. Oprócz zakładek, które mamy my na naszym polskim moviestarplanet jest jeszcze: ,,Moja szkoła"

Wiele razy słyszałam też, że na niemieckim msp możemy znaleźć profil Nickelodeon. Postanowiłam to sprawdzić i faktycznie pokazuje nam się postać :)

Ani trochę nie przypomina zwykłych użytkowników. Zaczynając od wyglądu moviestar, przez wygląd profilu, aż do możliwości z nim związanych.
Postanowiłam naszego Spongebob'a zaprosić do znajomych, ponieważ jest taka możliwość.
I byłam bardzo zaskoczona widząc co się dzieje.
Zostajemy automatycznie przyjęci do znajomych, a przed nami pojawia się okienko z prezentami. 
W środku znajdujemy różne rzeczy związane z wakacjami. 
Ja dostałam dwie bluzki i dwie rzeczy. (nie wiem czy każdy dostaje to samo czy jest to losowo)
Przy profilu Nickelodeon widnieje napis Gesponsort. Jak możemy się domyślić oznacza to "sponsorowane".
Po wejściu w profil widzimy mnóstwo look'ów dotyczących Nickelodeon, zdjęć itd.
Potem długo jeszcze przeglądałam niemieckie msp, ale niestety nic nie przykuło mojej uwagi..No cóż, więc to chyba na tyle. Następny post, może będzie o zwiedzaniu innego serwera czy coś. To już zobaczymy :)
Jak pewnie niektórzy z was wiedzą staram się o stanowisko redaktorki na blogach:
kreatywne-msp.blogspot,com
abieska-wariatka-i-msp.blogspot,com 
Trzymajcie kciuki! :*

Do następnego! ♥
Nazwa użytkownika dziewczyny, która zrobiła mi logo - Verlin!


sobota, 25 lipca 2015

ZWYCIĘZCY W KONKURSIE.

Cześć :)
Zwycięzcami są:
I miejsce :
zaje fajna palul

II miejsce:
kara131415

III miejsce:
Tu były małe komplikacje, bo dopiero potem przeglądając filmik zauważyłam, że najpierw wylosowałam jedną osobę, a potem drugą przez nieuwagę... Dlatego, żeby było sprawiedliwie na tym miejscu będą 2 osoby.
= MaryKate =
agatka10203040

Gratuluję wszystkim i proszę o zgłoszenie się po nagrodę, bo informację wysłałam tylko do osoby, która zdobyła I miejsce.
Dla wszystkich, którzy brali udział w konkursie przewidziana jest nagroda pocieszenia.
Te osoby także proszę pisać do mnie na priv :)

Na filmie pisałam również, że sprawdzać będę przy was, ale musiałam zatrzymać nagrywanie, bo miałam za dużo lagów. Wszystkich na spokojnie sprawdziłam. Tak samo było z dawaniem nagród, nie mogłam wszystkim dać, ponieważ muszę zakupić vipa (którego zaraz kupuje )
Mam nadzieję, że rozumiecie :)
PROSZĘ WŁĄCZCIE HD NA TYM FILMIE :')

czwartek, 23 lipca 2015

Informacja♥

Mam dla was krótką informację.
Jestem na okres próbny na tej stronie <KLIK>
I jest jakaś malutka, malutka szansa, że zostanę na stałe, dlatego zapraszam na tego bloga. Nie polecam go tylko ze względu na mnie, ale jest on naprawdę godny polecenia. Możecie tam znaleźć dużo ciekawych porad i stylizacji dla waszych moviestar. Mam nadzieje, że zajrzycie.
Już za 1 dzień i 18 godzin będę miała dostęp do konta! ♥ Cieszę się bardzo, bo będę mogła wreszcie zrobić coś dalej z tym konkursem... Nadal jestem zła, że wszystko jest opóźnione...
No, ale nie załamujmy się. Ważne, że mam z wami jakiś kontakt. Niedługo wyjeżdżam, więc będę dodawała prawdopodobnie posty z tableta ( ZAWSZE COŚ) więc będą miały one mniejszą ilość zdjęć.
Dzisiaj dodam jeszcze notkę z czymś związanym z MSP, a teraz idę już spać. Dobranoc ♥

wtorek, 21 lipca 2015

BLOK.

Misiaki, nie będzie mnie na MSP przez jakiś czas. Ktoś zgłosił mnie za podawanie linku do bloga i nawet podejrzewam kto to jest. W każdym razie w związku z tym konkurs będzie opóźniony. A mnie przepadnie reszta czasu kiedy jestem vip. Ludzie są naprawdę wredni!
Jestem w tym momencie strasznie wkurzona, więc to co pisze jest pewnie bez ładu i składu.
Bardzo przepraszam osoby, które będą musiały dłużej czekać na nagrodę, wybaczcie....
Od razu po powrocie napisze wyniki konkursu.\
NA DOWÓD DAJE SCREENA/// NO LUDZIE CZY ZA TAKIE COŚ SIĘ ZGŁASZA?!


MAM NADZIEJĘ, ŻE ROZUMIECIE.
JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM.

                                                                                    wampirzyca Alice

poniedziałek, 20 lipca 2015

KONKURS♥

Cześć, dzisiaj mam dla was konkurs!
Jak wygrać? Naprawdę nie ma w tym nic trudnego.
Najpierw się zgłaszacie się w komentarzach tego artbook'a u mnie na koncie wampirzyca Alice.




Po prostu piszecie ,,zgłaszam się" i zostawiacie love it.





Następnie dajecie mi grafa i oglądacie wszystkie moje filmy (pod którymi zostawiacie komentarz o treści ,,KONKURS")
Jak już to zrobicie to oglądacie wszystkie filmy użytkownika DAYANNNA (jest ich mało i to same 10sek)
NA WSZYSTKICH FILMACH MUSICIE ZOSTAWIĆ KOMENTARZ ,,KONKURS"

....i to już wszystko! :)
KAŻDY MA SZANSĘ NA WYGRANĄ. Osoby, które zostaną nagrodzone będą wylosowane ze zgłoszeń za pomocą specjalnej strony do losowania.
Jeśli trafiacie tutaj po przeczytaniu mojego artbook'a to pewnie wiecie już jakie są nagrody.
Jednak dla tych, którzy jeszcze nie widzieli :

Wszystkie nagrody będą jeszcze uzgadniane z zwycięzcami. Konkurs trwa do 22.07.2015. Tak krótko, bo chcę go skończyć zanim skończy się mi vip. 
Zwycięzcy będą ogłoszeni na blogu :)


PLAN DZIAŁAŃ W SKRÓCIE:
1. Zgłaszasz się w komentarzu artbook'a o konkursie. 
2. Zostawiasz love it.
3. Dajesz grafa (wampirzyca Alice)
4. Oglądasz wszystkie filmy filmy wampirzyca Alice (moje) i komentujesz ,,konkurs"
5.Oglądasz wszystkie filmy DAYANNNA i wszystkie komentujesz ,,konkurs"
6. Piszesz mi na priv skończone.
ŻEBY WYGRAĆ WSZYSTKIE WARUNKI MUSZĄ BYĆ SPEŁNIONE!
BĘDĘ TO DOKŁADNIE SPRAWDZAĆ.

!UWAGA! 
MUSISZ NAPISAĆ POD ARTBOOK, ŻE SIĘ ZGŁASZASZ BO STAMTĄD BĘDĘ LOSOWAŁA (JEŚLI NIE NAPISZESZ NIE BĘDZIESZ BRANY POD UWAGĘ, BO PO PROSTU NIĘ BĘDE WIEDZIAŁA CZY STARTUJESZ DO KONKURSU)

P.S znacie jakiś dobry program do nagrywania pulpitu czy strony internetowej? Chce nagrać losowanie jak już będzie, żeby nie było oszukiwania :)

sobota, 18 lipca 2015

Midnight Pool Party

      Jak możecie się domyślić po tytule, dzisiejszy post będzie dotyczył nowego konkursu na MSP.

Jakby ktoś jeszcze nie widział to dodaje screen'a. Chociaż myślę, że na pewno już zauważyliście :)




Moją pierwszą reakcją po zobaczeniu nowego tematu było dokładnie taka myśl:

,,Na pewno będą fajne rzeczy do tego tematu" i od razu poszłam na "zakupy".
Niestety..Zawiodłam się..
Mimo, że nowych ubrań jest aż 4 strony, to uważam, że rewelacji nie ma.
Po pierwsze, dużo ubrań jest za diamenty, albo dla vip. Uważam to za ogromną niesprawiedliwość, bo osoby, które nie mogą pozwolić sobie na kupno różnych pakietów też powinny mieć jakiś ciekawy wybór.
Po drugie, ubrania wcale nie są jakieś cudowne (myślę, że bywało lepiej).
No, ale nie będę już tak krytykować i pokażę wam dwa zestawy z ubrań, które moim zdaniem najlepiej się prezentują.




Pierwszy zestaw jest złożony z tylko trzech rzeczy, które może zakupić każdy normalny użytkownik bez vip i diamentów. Jednak trzeba mieć prawie 2 tysiące na taki zestaw, co moim zdaniem naprawdę dużo jak za 3 rzeczy. 
Wybór nie był największy, więc wybrałam to co najbardziej mi się spodobało. 
Szczerze mówiąc - czegoś mi tu brakuje, dlatego dodałabym tu jeszcze jakieś ozdoby z własnej szafy.




Z ciuchami vip i diamond pole do popisu jest większe. Na początku chciałam dać tyle samo ubrań co w pierwszym look'u, ale w końcu postanowiłam założyć mojej moviestar jeszcze kolczyki. Przyznam, że wygląda to już lepiej, ale niestety tylko członkowie z zakupionym pakietem vip mogą sobie taki zestaw sprawić. Cena 1750 sc i 7 diamentów to nadal dużo, ale czego się spodziewać po naszym MovieStarPlanet. Z bólem muszę przyznać, że na naszym portalu ciuchy są za drogie i oczywiście zachęcają nas do kupowania dodatkowych starcoins..








Dzięki za przeczytanie :) Zostaw komentarz, żeby dać znać jak Ci się podoba.
P.S Niedługo robię konkurs na msp (do wygrania będą rzeczy z listy życzeń.)
Zaproś i weź udział jak będzie ♥


piątek, 17 lipca 2015

Cześć ♥

No cześć:)

To mój pierwszy post, więc nie bardzo wiem co napisać.
Po prostu zacznę od przedstawienia się...
Jestem wampirzyca Alice, mam konto na MSP od 4 lat. To naprawdę sporo czasu jak dla mnie, bo zazwyczaj szybko z czegoś rezygnuję. No i jeśli mam się przyznać to z tej gry też wiele razy rezygnowałam..Od tego 2011 roku, miałam wiele przerw od gry. Niektóre z nich trwały kilka tygodni, a inne wiele miesięcy.

Jednak jestem nadal tutaj, czując sentyment do MovieStarPlanet, gdzie zawsze wracam. 
Tak szczerze mówiąc nie wiem, co i jak skłoniło mnie do założenia bloga. Pomyślałam, że to może być ciekawe doświadczenie, a jedynym czego się boję jest brak czytelników. Będę starała się tu dodawać cenne porady, konkursy i inne - moim zdaniem- ciekawe rzeczy. 
O! Jeszcze jedno. Proszę, nie krytykujcie wyglądu bloga.. Jest on moim pierwszym i nie znam się na tym. Jeśli ktoś z was umie robić cuda z kodem HTML piszcie do mnie na konto na priv to się dogadamy (oczywiście wynagrodzę waszą ciężką pracę) 
Tak na koniec daje jeszcze screen'a mojej postaci. Zapraszajcie do znajomych, bo póki mam vip - przyjmuje wszystkich ♥Bye♥